روابط عاطفی

چگونه شریک زندگی خود را توانمند کنیم

روابط ما تمام زندگی ما را مشخص می کند. دلیل این امر این نیست که نمی توانیم به طور مستقل فکر کنیم یا فاقد احساس خود هستیم. به این دلیل است که روابط با دیگران یا آتش موفقیت ما را شعله ور می کند و یا اراده ما برای دستیابی به اهداف بیشتر را از بین می برد.

هنگامی که یاد می گیرید در خانه برای تقویت توان شریک زندگی خود یک فرهنگ هوادار پرهیاهو ایجاد کنید ، تلاش خود را نیز خواهید دید که به خودتان نیز قدرت می بخشد. در ادامه با روش های دیگر برای توانمند سازی شریک زندگی خود برای ارائه بهترین ها در هر دوی شما وجود دارد؛ آشنا می‌شوید.

8 راه برای افزایش کیفیت رابطه شما:

.

از خاطرات هیجانی خود استفاده کنید

به زمانی فکر کنید که شریک زندگی شما نیازهای شما را به روشی بسیار راضی کننده برآورده می کند. آن احساسات انرژی و شادی را که حمایت شریک زندگی شما به شما می دهد بخاطر بسپارید. این احساسات پرانرژی باعث می شد حتی بیشتر از این کار کنید و فرد بهتری شوید.

این خاطرات احساسی ابزاری قدرتمند در اختیار شما هستند زیرا این انرژی مبتنی بر رابطه ، همه جنبه های زندگی شما را آگاه می کند. به خودتان اجازه دهید روی آن خاطرات قدرتمند و احساسی موفقیت و خوشبختی رابطه متمرکز شوید. این نوع انرژی حمایتی نتایج اولیه سلامتی ، عملکرد کاری و چشم انداز ما را در ابتدایی ترین سطح خود بهبود می بخشد.

.

احساسات مثبت خود را برای شریک زندگی خود و خود بزرگ کنید

روابط احساسات انسان را بزرگ می کنند. این بدان معناست که شما با تقسیم شادی ، عشق ، ترس و احساسات دیگر ، از آن بیشتر استفاده می کنید. آیا وقتی احساسات خود را با شریک زندگی خود به اشتراک می گذارید ، حمایت و مهربانی را بزرگتر خواهید کرد؟ یا شک و انتقاد را بزرگ می کنید؟

.

شماره یک طرفدار شما

آیا طرفدار شماره یک شریک زندگی خود هستید؟ هیچ رابطه ای بی عیب و نقص نیست و هر یک از ما هر از گاهی می توانیم نسبت به شریک زندگی خود احساس انتقاد کنیم. با این حال ، شما همیشه باید یک طرفدار شماره یک شریک زندگی خود را به روشی تظاهرآمیز و برجسته داشته باشید. هنگامی که شما واقعاً طرفدار شریک زندگی خود هستید ، آنها بدون هیچ تردیدی تردید دارند.

.

بیشتر از آنچه فکر می کنید ممکن است انجام دهید

خیلی اوقات ما هفته به هفته و سال به سال در همان الگوها گرفتار می شویم. متأسفانه ، خود راضی بودن دشمن رابطه شماست. تلاش کنید یک شریک خوب یا حتی عالی نباشید. در عوض ، بهترین شریک زندگی خود باشید.

هر وقت کارهای بیشتری برای شریک زندگی خود انجام می دهید ، به خودتان هم پاداش می دهید. این به این دلیل است که تلاش های شگفت انگیز شما عشق ، وفاداری و لذت واقعی را در شریک زندگی خود ایجاد می کند ، که سپس به سمت شما معطوف می شود.

.

آنچه شریک زندگی شما نیاز دارد را درک کنید

اگر کسی در حال حاضر از شما بپرسد مهمترین نیازهای همسرتان چیست ، آیا می توانید به این سوال پاسخ دهید؟ آیا حدس می زنید ، یا از دانستن نیازهای شریک زندگی خود اطمینان دارید؟

حتی اگر از آنچه همسرتان به آن نیاز دارد اطمینان دارید ، آن مکالمه را ادامه دهید. عمل بحث درباره نیازها و خواسته های عاطفی باعث ایجاد صمیمیت و اعتماد می شود. هر بحث رابطه شما را تقویت می کند ، به شما و همسرتان کمک می کند احساس امنیت و دوست داشتن کنید.

.

از طریق آتش با هم حرکت کنید

هر رابطه ای دچار اوقات پرتنش می شود. وقتی استرس اتفاق می افتد شما یک انتخاب دارید: از آن به عنوان فرصتی برای رشد شخصی با هم استفاده کنید یا اجازه دهید استرس پیوند شما را ضعیف کند. برای استفاده از استرس به عنوان ابزاری قدرتمند برای تقویت روابط خود ، نیازهای همسرتان را در اولویت قرار دهید. هنگامی که شما با این چالش روبرو می شوید ، وقتی نوبت به تسلط بر استرس می رسید ، روابط خود را بهبود می بخشید و از حمایت شریک زندگی خود برخوردار می شوید.

.

هر یک از آنها را جشن بگیرید و پاداش دهید

به پایان ماه عسل بسنده نکنید. شریک زندگی خود را از طریق همان چشمی که در اولین ملاقات دیدید مشاهده کنید. در آن زمان شما مایل بودید از اقیانوس ها عبور کنید تا عشق ، تحسین و اعتماد آنها را بدست آورید. این تعهد پرانرژی نسبت به آنها باعث پیروزی آنها شد ، پس آن را از دست ندهید. در عوض ، خود و شریک زندگی خود را برای یک عمر “اولین قرارهای” مهیج آماده کنید.

.

انطباق و بهبود

نیازهای عاطفی امروز شریک زندگی شما ممکن است بسیار متفاوت از نیازهای شما در هنگام برآوردن باشد. رفع این نیازها هنوز وظیفه شماست! برای سازگاری با نیازهای متغیر همسرتان تلاش کنید و پیوند و رفتار خود را با یکدیگر هر روز بهبود ببخشید.

در پایان ، شما نمی توانید احساس همسرتان را کنترل کنید ، اما تقریباً بر اعمال و گفتارهای خود کاملاً تسلط دارید. با دیدن چقدر توانایی شما در انتخاب رفتار بهتر به شما می دهد ، می توانید اطمینان حاصل کنید که در کنار همسرتان مسیر مثبتی را دنبال می کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا