روابط عاطفی

آنچه در یک رابطه انتظار می رود

بیاموزید که چگونه انتظارات را در یک رابطه مدیریت کنید؛ بسیاری از افراد در یک رابطه بحث و جدال بی معنی انجام می دهند و بسیاری از ما آن را درک نمی کنیم.

همه زوجی را می شناسند که دائماً با هم اختلاف دارند یا درگیری دارند – شاید حتی این شما و همسرتان باشید. شاید آنقدر مرتباً بحث می کنید که این امر به یک امر عادی تبدیل شده است. آیا واقعاً این چیزی است که انتظار می رود در رابطه ای که برای شما شادی و همراهی ایجاد می کند ، انتظار داشته باشید؟

چه می شود اگر تقریباً بلافاصله میزان مشاجره در رابطه شما قابل ملاحظه ای کاهش یابد یا به طور کامل برطرف شود؟ ممکن است. انتظارات در رابطه اساس کار یا عدم همکاری برای هر دو نفر را تشکیل می دهد. با تغییر طرز فکر ، رابطه شما می تواند شادتر ، صلح آمیز و مولدتر شود.

.

چرا انتظارات در یک رابطه می تواند مشکلاتی ایجاد کند

ابتدا باید با “چرا” شروع کنیم. چرا نزاع در وهله اول اتفاق می افتد؟ پاسخ کوتاه انتظارات است. آنچه ما فرض می کنیم یک رابطه به نظر می رسد سهم ما در این مشارکت است. انتظارات در یک رابطه ذهنی ، مغرضانه است و می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. برخی ممکن است انتظار داشته باشند همسرشان زباله ها را بیرون بکشد و آنها نیز به نوبه خود ممکن است انتظار داشته باشند که شما هر روز صبح روی میز صبحانه بخورید. اما اگر هر دو نفر تصور کنند طرف مقابل این را به طور خودکار می داند ، بدون اینکه هرگز صحبتی در مورد آن داشته باشید ، این فقط می تواند منجر به تنش در روابط شود.

مشكل انتظارات در رابطه این است كه آنها درست مثل یك عقیده هستند: همه یكی دارند – و همیشه با افكار طرف مقابل مطابقت ندارند. این محل تولد مشاجره است.

درک این نکته مهم است که ، در صحبت در مورد اینکه چگونه انتظارات ناسازگار می تواند منجر به درگیری شود ، نمی گوییم شما حق ندارید از مشارکت خود انتظار چیزی داشته باشید. عکس این درست است: شما لیاقت این را دارید که با عزت و احترام با شما رفتار شود ، و همسرتان نیز چنین می کند. اینجاست که می دانید چه انتظاری در یک رابطه دارید. وقتی هر دوی شما در مورد ظاهر یک مشارکت با کیفیت در یک صفحه قرار دارند ، آماده اید که اقدامی انجام دهید و یاد بگیرید که چگونه انتظارات را در یک رابطه مدیریت کنید. وقتی بتوانید نیازهای مربوطه خود را بیان کنید ، در مکانی هستید که می توانید این انتظارات را عملی کنید.

.

چگونه می توان انتظارات را در یک رابطه مدیریت کرد

خوشبختانه ، یک راه حل برای مقابله با انتظارات ناسازگار در یک رابطه وجود دارد! وقتی تمرکز ما بر تفاوت انتظارات ما باشد ، به جای قدردانی از کارهایی که شخص مقابل “درست” انجام می دهد ، تعارض همیشه اجتناب ناپذیر است. نحوه تصمیم گیری هر دو نفر برای جمع کردن حوله ها ، به عنوان مثال ، احتمالاً متفاوت خواهد بود … اما آیا این یکی از راه ها را اشتباه می کند؟ البته که نه. انتظارات بدون تقدیر منجر به نق زدن ، که منجر به ناامیدی می شود ، که منجر می شود ، شما حدس می زنید ، مشاجره.

به چیزهایی فکر کنید که شما و شریک زندگی تان بر سر آنها جنگیده اید. در واقع چند مورد از این دعواها برای یک مسئله مهم انجام شده است – آیا هیچ یک از آنها وضوح تولیدی داشته اند؟ به احتمال زیاد ، جواب منفی است. اغلب گفته می شود ، “ما در مورد کوچکترین چیزها بحث می کنیم.” انتظارات خود را در یک رابطه در نظر بگیرید. آیا حوله ها واقعا ارزش آشفتگی احساسی را دارند؟ احتمالا نه. احتمال این وجود دارد که کاری وجود دارد که می توانید با وقت خود انجام دهید که نه تنها مثمر ثمر است ، بلکه برای قدرت و طول عمر روابط شما نیز مفید است.

.

آنچه در یک رابطه انتظار می رود

یادگیری نحوه مدیریت انتظارات در یک رابطه با درک آنچه که مشارکت با کیفیت را تشکیل می دهد آغاز می شود.

همانطور که تونی می گوید ، 10 قانون اساسی عشق وجود دارد : 

1. قدردانی را بر انتظارات اولویت قرار دهید

هنگامی که یاد می گیرید چگونه انتظارات را در یک رابطه مدیریت کنید ، باید هر روز قدردانی از شریک زندگی خود را نشان دهید. به جای تمرکز روی نکات منفی ، نکته ای را بیان کنید تا به ویژگیهای مثبت شریک زندگی خود اهمیت دهید. این امر شما را در روابط خود بسیار بیشتر پیش می برد. آنها ممکن است حوله ها را همانطور که شما می خواستید تا نکرده باشند ، اما حداقل آنها سعی کردند با کنار گذاشتن لباس های شسته شده ، سهم خود را انجام دهند. و شاید آنها بعد از شام ظرفها را بشورند یا سگ را به پیاده روی ببرند زیرا شما روز طولانی در محل کار خود داشتید. اگر توجه کنید ، همیشه موضوعی برای قدردانی وجود دارد. در وهله اول چه چیزی شما را به سمت آنها جذب کرد؟ این توانایی های حوله کشیدن آنها نبود – این گرما ، مهربانی و عشق آنها به زندگی بود.

“انتظارات خود را به قدردانی تبدیل کنید و تمام زندگی شما تغییر خواهد کرد.” – تونی رابینز

این احساس می تواند در مورد هر چیزی در زندگی صدق کند ، اما اگر ما همین تفکر را در روابط خود اعمال کنیم ، قدردانی می تواند محرکی باشد که به انتظارات ناسالم شما در یک رابطه پایان می دهد.

2. ابراز دلسوزی

دلسوزی در بالای لیست انتظارات در رابطه است. برای پیمایش موفقیت آمیز در هر رابطه ، می خواهید با اولویت قرار دادن عشق خود نسبت به انتظارات خود ، دلسوزی را نشان دهید. همانطور که یادگیری نحوه مدیریت انتظارات در یک رابطه مهم است ، به یاد داشته باشید که انتظارات برای تسهیل گرما وجود دارد. در پایان روز ، مهمترین مشارکت شماست.

3. احترام بگذارید

احترام اساس هر رابطه ای ، عاشقانه یا رابطه دیگر است. احترام گذاشتن به معنای ارزش دادن به دیدگاه و نیازهای شخص دیگر است – این اساس ارتباط موثر است . برای احترام به شریک زندگی خود ، هرگز آنها را اصلاح نکنید! درعوض ، سعی کنید روشی بازیگوشانه و همدلانه برای هدایت مجدد بحث پیدا کنید. از آنجا می توانید بدون ایجاد تنش غیر ضروری راه حل پیدا کنید.

4- ملاحظه را نشان دهید

روابط سالم بستگی به توجه دارد – برای شریک زندگی شما ، علایق و انتظارات آنها از رابطه. برای نشان دادن ملاحظه ، باید نکاتی را بیان کنید تا روابط خود را بیش از قوانین رابطه خود ارزیابی کنید. این وقتی می خواهید در یک رابطه چه انتظاری داشته باشید ، یک برچسب واقعی است ، زیرا مشاهده “قوانین” به عنوان اساس مشارکت شما آسان است. اما هنگامی که شما به شریک زندگی خود نسبت به قوانین خود اهمیت می دهید ، این زمینه را برای تحقق انتظارات هر دو نفر هموار می کند.

5- وقت خود را به شریک زندگی خود اختصاص دهید

اختصاص دادن وقت به شریک زندگی خود یکی از انتظارات اساسی در یک رابطه است. اجازه ندهید که مشارکت شما به یک یادداشت فرعی تبدیل شود – برای تقویت ارتباط خود وقت بگذارید. وقتی آیین ها و سنت هایی ایجاد می کنید که حس ارتباط شما را تقویت می کند ، نشان می دهید که رابطه شما یک اولویت واقعی است.

6. هرگز ماهیت رابطه خود را زیر سوال نبرید

وقتی نوبت به یادگیری نحوه مدیریت انتظارات در یک رابطه می رسد ، یکی از بدترین اشتباهاتی که می توانید انجام دهید زیر سوال بردن قصد همسرتان است. وقتی ماهیت روابط خود را زیر سال می برید ، این اعتماد را از بین می برد که این باعث می شود که حتی قوی ترین مشارکت ها نیز آسیب ببیند. فقط به این دلیل که مشکلی دارید به این معنی نیست که رابطه خود یک مشکل است.

7. از تکرار پرهیز کنید

اگر با شریک زندگی خود الگوی مشاجره ای دارید ، روش خود را تغییر دهید. اگر این کار را نکنید ، می توانید یک حلقه دایره ای ایجاد کنید که در آن هیچ یک از طرفین شنیده نشود ، و هر دو احساس شکست کنید. جاده بزرگ را در پیش بگیرید و از یک بحث و جدال خم شوید. کمی استراحت کنید و دوباره جمع شوید و در مورد واقعاً بحث و جدال کنید. وقتی این کار را به یک عادت تبدیل می کنید ، معیار بالایی را برای انتظار در رابطه با شریک زندگی خود تعیین می کنید.

8- هرگز رابطه خود را تهدید نکنید

یکی از انتظارات اصلی در یک رابطه این است که گفت وگوهای متقابل بدهی و بگیرد. تهدید کردن رابطه شما با اولتیماتوم ها به هیچ وجه کمک نمی کند ، زیرا باعث قطع ارتباط می شود. اگر در مرحله تهدید مشارکت هستید ، وقت آن است که کمی استراحت کنید و درباره گفتگو تجدید نظر کنید.

9. رکود نکنید

یادگیری نحوه مدیریت انتظارات در یک رابطه یک معامله یک بار نیست. این یک مکالمه مداوم است که در آن شما پایه را لمس می کنید تا ببینید آیا نیازهای یکدیگر برآورده می شوند یا خیر. به رکود اکتفا نکنید ، فرض کنید که رابطه شما خوب است زیرا شما آن روز بحث نکرده اید. وقتی متعهد به پیشرفت بی پایان باشید ، می توانید یک رابطه خارق العاده ایجاد کنید .

10. رابطه خود را با روابط دیگران مقایسه نکنید

به همان اندازه وسوسه انگیز است که به دنبال انتظارات “کتاب درسی” در یک رابطه به عنوان الگویی برای خود باشید ، این روش کارایی ندارد. این شخصیت و نیازهای منحصر به فرد شما (و نیازهای شریک زندگی شما) را نادیده می گیرد بدون اینکه چیزی را که باعث می شود مشارکت شما منحصر به فرد و خاص باشد ارزیابی کند. انتظارات زوج های دیگر را در یک رابطه اتخاذ نکنید – برای پیشرفت خود با شریک زندگی خود کار کنید.

ایجاد یک مشارکت سالم به کار نیاز دارد ، اما ارزش تلاش آن را دارد. استاد چگونه می توانید انتظارات را در یک رابطه با پیشنهاد ویژه آزمایشی برنامه ارتباط نهایی تونی رابینز ، منبع شما برای ایجاد مشارکت رویاهای خود ، مدیریت کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دیدگاه من اینست که تو همچین شرایطی با صبر و انگیزه جلو بریم و همیشه هوای هم داشته باشیم و کینه نفرت از خودمون دور کنیم تا زندگی آرام و شادی داشته باشیم

دکمه بازگشت به بالا