شخصیت شناسی

شناسایی شخصیت پنهان خود با رنگ ها

رنگ ها دارای معانی پنهانی هستند و علاقه به یک رنگ خاص می تواند به شما در پیدا کردن زوایای گم شده شخصیت تان کمک کند.

با انجام این تست رنگ شخصیت پنهان خود را پیدا کنید

رنگ ها دارای معانی پنهانی هستند و علاقه به یک رنگ خاص می تواند به شما در پیدا کردن زوایای گم شده شخصیت تان کمک کند.

برای آن که یک تغییر مثبت در زندگی خود ایجاد کنید کدام یک از دکمه ها زیر را انتخاب می کنید؟

(پس از انتخاب گزینه مورد نظر در ادامه مطلب مرتبط با گزینه مدنظر خود را مطالعه کنید)

 

شناسایی شخصیت پنهان خود با رنگ ها

 

بنفش: انتخاب رنگ بنفش یعنی به آن مرحله از زندگی که همیشه رویایش را داشتید رسیده اید. اکنون به اندازه کافی اعتماد به نفس و عزت نفس دارید و خودتان باور دارید که میتوانید به تمام رویاها و اهداف تان برسید. می دانید که مستحق چه چیزهایی هستید و از این آگاهی به نفع خود استفاده می کنید.
طوسی: معقول بودن ویژگی منحصر به فرد شماست و همیشه در زندگی واقع بین هستید. شاید این ویژگی در شما ظاهر را کمی سرد نشان دهد، اما کسانی که شما را می شناسند می دانند که شخصیت ساده و منطقی دارید.
سبز: انتخاب رنگ سبز نشان می دهد که برای بدست آوردن آزادی و امنیت در زندگی مبارزه می کنید. همیشه سعی می کنید آرام و متعادل باشید به همین دلیل دوست، شریک و یار خوبی هستید. بخاطر داشته باشید که معمولا در راه بدست آوردن تعادل و آرامش چیزهایی که برایتان مهم هستند را فراموش می کنید.
صورتی: زندگی کنونی شما پر از چیزهای خوب و رضایت بخش است و شما این مسئله کاملا واقف هستید. همیشه قدر داشته های خود را می دانید و از تمام لحظات زندگی لذت می برید. فراموش نکنید که در تمام شرایط زندگی باید واقع بین و منطقی باشید و آرامش داشته باشید.
آبی: انتخاب این رنگ یعنی تعادل، در زندگی تعادل دارید و می دانید که این تعادل در رسیدن به اهداف نقش مهمی دارد. خوب می دانید که تعادل ابدی در زندگی امکان پذیر نیست، اما همیشه سعی میکنید در زندگی تعادل داشته باشید و خونسرد باشید.
قرمز: اگر رنگ قرمز را انتخاب کنید در واقع شخصی هستید که آماده بخشش و کمک به دنیا هستید. دوست دارید مورد توجه قرار بگیرید و شناخته شوید. دوست دارید در تمام جنبه های زندگی بهترین باشید، بهترین کارمند بهترین همسر و…
زرد: نسبت به زندگی خوش بین و مثبت هستید. از ریسک کردن هرگز نمی ترسید. اما در عین حال همه چیز را با عقل و منطق مدیریت می کنید. به توانایی های خود آگاه هستید و آمادگی به کار بردن آنها را دارید.
نارنجی: شما فردی هستید کا موفقیت های کوچک لذت میبرید و باورتان این است که موفقیت های بزرگ با قدم های کوچک آغاز میشود. به همین دلیل است که روی جزئیات تمرکز می کنید و در جهت پیشرفت آنها تلاش می کنید.

.

انیاگرام یکی از انواع روش‌های شخصیت شناسی است؛ به جز انیاگرام، روش‌های معروف دیگری مانند: MBTI، وغیره نیز وجود دارند. شخصیت شناسی به روش انیاگرام و دیگر روش‌های شخصیت شناسی در موقعیت‌های بسیار زیادی به کار می‌روند.

برای آشنایی با شخصیت شناسی به سبک انیاگرام کلیک کنید »

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا